Търсене

Къщата на Trussardi

Къщата на Trussardi

Сред съзвездието от италиански мебелни брандове, които владеят световната дизайнерска сцена, Trussardi Casa свети със собствена светлина. Тези, които я разпознават, не са много, но със сигурност са истински ценители на непреходната класа в интериора, на дискретния лукс и качествените материали. И на Милано – градът, който вдъхновява създателите на бранда с динамиката и безупречния си стил.

Удобно като ръкавица

Брандът е създаден през 2014г., когато за първи път участва в най-значимото събитие в света на дизайна – Salone Internazionale del Mobile. Тази дата обаче е предшествана от историята, културата и визията за бъдещето на три поколения Трусарди.
Фамилията Трусарди е добре позната сред почитателите на модата от десетилетия. В началото е Данте Трусарди – един истински Milanese, който през 1911г. отваря в Бергамо малко магазинче за кожени ръкавици. Изящната изработка и прецизният избор на материалите го превръщат в прочут бранд, който между 1930 – 1970г се превръща в индустриален гигант.
Trussardi доставя ръкавиците за британското кралско семейство години наред и изнася продуктите си в цял свят.

През 70-те обаче елегантният аксесоар губи своята привлекателност. Хипитата, „деца на цветята“, не носят кожени ръкавици. Внукът на Данте, Никола, поема контрола и започва да модернизира производството като вкарва лайфстайл визия, която прави елегантността и лукса на Трусарди – достъпни за всички. Той използва опита в кожарската индустрия за създаване на елегантни, качествени, стилни облекла, колани, обувки и дори портфейли. Trussardi се превръща в модна икона за десетилетия напред.

През 1973 г настъпва моментът, в който брандът осъзнава нуждата от лого, което да го отличава и да го прави моментално разпознаваем. Изборът пада върху елегантната стилизирана глава на грейхаунд – чистокръвната порода куче, което притежава грация, бързина, устременост. А по онова време в Италия, тази порода е символ на изтънченост и аристокрация. Силуетът е поставен в овална рамка, напомняща средновековните портрети – още една алюзия с италианските корени на бранда. Днес виждаме фигурата на грейхаунда не само върху чанти, обувки и колани, но и дискретно отпечатана или бродирана върху меките възглавници на диваните и фотьойлите Trussardi Casa.

Роди се звезда

Първият арт директор на Trussardi Casa е дизайнерът и архитект Карло Коломбо. Брандът влиза в света на интериорите с подчертано съвременен стил, без никаква показност и суета. Мебелите от колекцията са израз на чиста елегантност и супер качество на материалите – черти, заложени в неговото ДНК от началото на века.
В центъра на колекцията на интериорния бранд са т.нар. „меки мебели“ – дивани, легла, столове за трапезария, фотьойли. Около тях се „завъртат“ аксесоари, предмети, които завършват визията на стила Trussardi – трапезарни маси, столове, шкафове, легла, осветителни тела.

Стилът TRUSSARDI CASA


Наричат го „Italiano Milanese“. Миланската нишка е съществена, защото изразява непринудената вродена елегантност, която е толкова трудна за постигане. Вдъхновени от динамичния градски живот на столицата на дизайна, продуктите на Trussardi Casa съчетават традиционната италианска елегантност със съвременен прочит. Непреходен стил, който улавя настроението на новото поколение, ценители на добрия начин на живот.
Колекциите на Trussardi Casa се отличават с едно много важно качество – всеки диван, фотьойл, стол може да бъде самостоятелен „герой“ в интериора, комбинирайки се с лекота с различни стилове. Концепцията „всичко от един бранд“ е чужда за Trussardi; важни са единствено хармонията и добрият вкус.

Формите

Впечатляващо е как безпогрешният стил на бранда се проявява в огромно разнообразие от форми – диваните са с ниски или високи подлакътници, широки или тесни, заоблени или правоъгълни. Основата може да е невидима или да е подчертан детайл, дълбочината на сядане – щедра или компактна. В цялото това разнообразие клиентът може да намери формата, която най-добре подхожда на начина на живот, стила и характера му – класическа, минималистична или дизайнерска.
В сравнение с други брандове, които се придържат стриктно към определен стил, еклектичността на Trussardi Casa креативно комбинира детайли, материи, шевове в неподражаема оригиналност.
Най-необичайните форми обаче са запазена марка за креслата на Trussardi Casa. Подходящи за всеки сетинг, те се превръщат в акцент, който внася ярка индивидуалност в интериора.

Комфортът

Той е свързващата нишка и ключов момент в колекциите мебели за сядане – независимо от формата им. Седалките и облегалките с пълнеж от пух върху полиуретан с различна плътност са меки и уютни; цялостното усещане е за комфорт, релакс и всекидневно удоволствие от използването на мебелите. Добавяме към това и материалите – ексклузивно произведени в Италия и избрани с прецизност, характерна за бранда от самото начало на съществуването му.

Дизайн и мода

Продуктите на Trussardi Casa предлагат интерпретация на елементите от модния период на Trussardi. Декоративни щампи, метални детайли, лого, специални шевове и особено – обработката на кожата добавят стойност към мебелите на дизайнерската къща. Асоциациите с модата са директни и създават у почитателите на дизайна усещане за принадлежност към една общност – тази на изисканата, непринудена елегантност.

От пръв поглед

Един поглед е достатъчен, за да разпознаем диван или фотьойл на Trussardi Casa. Преди докосването, преди сядането, тапицериите са това, което характеризира дизайна най-категорично. Платовете се изработват с щампи, типични за модните колекции, структурирани, с анти-алергични свойства. Кожите – гладки или с принтове, с различна дебелина и мекота, са истинско удоволствие за сетивата.

Trussardi Casa в Elegant Living showroom

Земни, топли, естествени цветове в различни нюанси обединяват текстила, кожите, металните детайли на бранда. На фона на шоколадово кафяво или антрацит те оформят още една отличителна характеристика на мебелните колекции. Диваните, креслата, масите в Elegant Living са в неутрални нюанси, на чиито фон контрастират детайлите – възглавници от кожа набук, колани, шевове, лого.

Ценностите на италианския бранд – автентичност, качество, комфорт, рафиниран вкус и дискретна елегантност го превръщат в сигурна инвестиция и гарантират удоволствие от добрия живот.

Заповядайте в нашия шоурум, за да се убедите сами!

X